Помощ

Начало

Регистрация и Вход

Моят профил

Как да напиша мнение

Не откривам продуктаза който искам да напиша мнение

След колко време ще бъде одобрено мнението ми или предложения продукт с мнение за него

Какви са тези Точки

Какво е Витрина

Кога ще получа подаръка

Въпроси и отговори

Известяване за злоупотреба 


 

Регистрация и Вход

Защо да се регистрирам?

Регистрацията е задължителна, за да можете да пишете мнения, давате оценки, задавате въпроси, давате отговори, да събирате точки и получавате подаръци. Ако не се регистрирате, не можете да ползвате посочените активности. Без да се регистрирате можете да търсите и четете мнения и оценки за продукти, както и да четете въпроси и отговори към продукти и услуги.

Как да се регистрирам и влизам в сайта?

За да се регистрирате в сайта, използвайте бутона Регистрация в горния десен ъгъл. Регистрирането на профил изисква задължително попълване на потребителско име, имейл парола, код за валидация и полето за съгласие с Общите условия на сайта. Потребителското име трябва да съдържа минимум три символа на кирилица или латиница ( A-Z, 0-9, _), а паролата трябва да съдържа минимум пет символа. Всички останали параметри са желателни да бъдат попълнени. 

Попълването на всички полета в секцията Допълнителна информация предоставят еднократно Бонус 10 бонус точки във вашия профил. Попълването на полето Бюлетин предоставя еднократно още 10 бонус точки във вашия профил. Какво можете да правите с тези точки сме описали в  секцията Профил и Витрина.

След натискане на последния бутон Регистрация, ще изпратим писмо за потвърждение на въведения имейл. Необходимо е да проверите пощата си и да кликнете върху линка в изпратения мейл. Поздравления, така активирате своя профил в сайта.

Вход

Използвайте линка Вход в горния десен ъгъл с вече въведения имейл и парола.

Вход с Фейсбук профил

Ако искате бърз вход в сайта с всички права на регистриран потребител, можете да използвате и своя фейсбук профил. Можете да го използвате, като кликнете върху бутона Вход в горния десен ъгъл. Входът чрез Фейсбук профил е удобен, но изисква достъп до публичния Ви профил, списък с приятели и снимки.

Не получих писмо за потвърждение

Писмото за потвърждение ще бъде изпратено автоматично веднага. Ако писмото не е пристигнало веднага, моля, изчакай поне десет минути преди да проверите отново. Възможно е писмото е да е в папка Спам на имейла Ви.

Не мога да вляза в профила си

Моля, проверете:

  • дали потребителското име и паролата са верни. 
  • дали не въвеждате паролата си на кирилица
  • дали не сте натиснали бутона CAPS LOCK. 

Натискам бутона Регистрирай, но не мога да продължа

Проверете дали всички задължителни полета, кодът за валидация и чекбосът за съгласие с общите условия са попълнени.

Забравена парола

Използвате бутона Вход и след това линка Забравена парола, за да изпратим паролата на вашия имейл.

Този e-mail вече е използван за регистрация в сайта!

Това съобщение означава, че вече има профил регистриран с този имейл. Ако не си спомняте паролата, можете да използвате бутона Вход и след това линка Забравена парола, за да изпратим паролата на вашия имейл.

Смяна на парола
След като влезе в профила си чрез бутона Вход, можете да смените своята парола.  Бутонът Смяна на парола се намира горе в дясната част на сайта. Трябва да въведете старата парола, а след това да въдедете и потвърдите новата парола. Новата парола трябва да бъде от минимум пет знака.

Начало


 

Моят профил

Профилът Ви съдържа данните от регистрацията ви, снимка (аватар), абонамент за бюлетин и подробна информация за изпратените мнения, нови продукти, поръчки и въпроси и отговори.

Секцията Профил съдържа подробна информация за регистрацията ви - потребителско име, регистрационен и-мейл и град, както и статистика на дейността ви в сайта: брой написани мнения, предложени продукти, харесани мнения от други потребители, поръчки, въпроси и отговори и оставащи точки. В полето Бюлетин са показни категориите, за които сте абонирани.

Бутонът Редактирай дава възможност за редакция на полетата Аватар и Бюлетин.

Секцията Мнения представя всички написани от вас мнения в хронологичен ред с информация за спечелените точки и статуса на мнението. Точките за всяко мнение могат да бъдат: една (1) точка за мнение и две (2) точки за мнение към предложен продукт.

Възможните статуси са:

  • Одобрено мнение - мнението е прегледано от администратор и публикувано в сайта
  • Отхвърлено мнение - мнението е прегледано от администратор и няма да бъде публикувано в сайта. Можете да видите причината за отхвърляне при преминаване с мишката върху статуса Отхвърлено мнение.
  • Върнато за редакция - мнението е прегледано от администратор и трябва да го редактирате. Можете да видите причината за връщане за редакция при преминаване с мишката върху статуса Върнато за редакция. Ако след редакция изпълнява условията на администратора, ще бъде публикувано.
Редактиране на мнение

Мнението се редактира като се натисне бутон Редакция срещу съответното мнение. В отворения прозорец виждате старото състояние на мнението, като е необходимо да промените така мнението, че да изпълни изискванията на сайта или описаното изискване на администратора и натиснете бутона Изпрати. Администратор ще прегледа отново мнението ви и ще го обработи.
 
Секция Добавени продукти представя всички добавени продукти в хронологичен ред със статуса на добавения продукт.
Възможните статуси са:
  • Одобрен продукт -  продуктът е прегледан от администратор и публикуван в сайта
  • Отхвърлен продукт - продуктът е прегледан от администратор и няма да бъде публикуван в сайта. Можете да видите причината за отхвърляне при преминаване с мишката върху статуса Отхвърлен продукт.
  • Върнат за редакция - продуктът е прегледан от администратор и е необходимо да го редактирате. Можете да видите причината за връщане за редакция при преминаване с мишката върху статуса Върнато за редакция. Най-често причината за връщане за редакция е липсата на пълното име на продукта или специфичния подвид на продуктаАко след редакцията изпълнява условията на администратора, ще бъде публикувано.
  • Съществуващ продукт - този продукт съществува в базата ни и не може да бъде качен отново. Мнението ви е сложено към съответния съществуващ продукт.
Секция Поръчки представя всички направени поръчки в хронологичен ред със статуса им, броя точки, които струват и оставащите ви точки.

Секция Въпроси и Отговори представя всички написани въпроси и отговори в хронологичен ред с информация дали са одобрени или не.

Начало


 

Как да напиша мнение

 Първо трябва да влезете в сайта със своя регистриран профил или да влезете чрез Фейсбук профил.

 Можете да използвате два бутона за написване на мнение към продукт.

  • Бутонът Напиши мнение, който се намира точно в под описанието на всеки продукти или услуга.
  • Бутонът Напиши мнения в главното меню горе дясно, което е видимо от всяка една страница на сайта.

 Необходимо е да попълните всички полета, за да завършите своя отзив и да го изпратите до администратор, който ще разреши неговото публикуване.

  •  Изберете категория от падащото меню
  • напишете марката на продукта както е в оригинал, например Phill&Teds
  • опишете продукта точно и пълно, като напишете вида продукт на кирилица и точния вид, модел и т.н. както е оригиналното наименование, например „Детска количка Phill&Teds Smart“
  • Напишете обобщено мнениена вашия отзив, например „Лека, но недомислена количка“
  • Напишете текст на Вашия отзив, например: "Купих количката като резервен вариант на друга моя тежка количка. Много е лека дори и с коша за новородено, можех да я нося с бебето като чанта. Изработена е хубави материи, но някои елементи не са измислени добре. Кошчето за след 6 месеца няма легнало положение, а само много лек наклон. Поставката за краката е много ниско и реално крачетата висят. Заради конструкцията си тази количка друса особено много, на мен ми се развинтиха няколко болтчета. Колкото и да ми обясняваха, че количката е проектирана да вози и големи деца, детето ми не започна да изпълва коша за новородено на 4 месеца и половина, като другата седалка също не изглежда особено голяма. Движението на сенника е много удобно, така нямаш нужда от чадър. Не мисля че е подходяща за високи хора, защото дръжките на количката са ниско и не се удължават. Сгъва се лесно и не заема много място вкъщи"
  • Сложете оценки на продукта по всички параметри
  • Опишете какво ви харесва или не в този продукт. Всички детайли са много важни за нас и другите потребители, затова, моля опишете всичко, което наистина считате за важно. Описанието трябва да е съдържа минимум петдесет символа. 
  • Опишете Плюс и Минус на продукта с една или две думинапример „лека“  и  „няма легнало положение“
  • Попълнете чекбокса за Потвърждение за лично изразяване на мнение.

  Това е! След одобрение на администратор, Вашето мнение ще бъде публикувано в сайта.

 Начало


 

Не откривам продуктаза който искам да напиша мнение

Можете да добавите продукт и напишете мнение към него като кликнете линка Добави нов продукт във всяка категория. Можете да го направите и чрез бутона Напиши мнение в основната навигация, като под продукт отбележите чекбокс Нов продукт и попълните полето Продукт.

 Начало


 

След колко време ще бъде одобрено мнението ми или предложения продукт с мнение за него

Мненията се одобряват в рамките на един работен ден.  Ако мненията са написани в събота или неделя, те се одобряват в понеделник. Възможно е одобрението да се забави малко, заради необходимост от уточнение на детайли с потребителя, който го е написал.

При особени обстоятелства е възможно мненията да се одобряват с малко закъснение, до два работни дни. Дори и със закъснение, всички мненията се пазят в специален архив и биват разглеждани от наш администратор. Във всички случаи ще получите съобщение на електронна поща дали мнението е одобрено или не и каква е причината ако не е одобрено. 

Предложенето за продукт и мнение към него се качват в системата и одобряват до три работни дни, като е възможно и по-голямо забавяне заради търсене на снимки на продукта и марката му, уточнение на вида продукт с потребителя, който е подал това предложение, както и уточняваме на снимки. 

При особени обстоятелства е възможно новите продукти и мненията към тя да се одобряват с малко закъснение, до четири работни дни. Дори и със закъснение, новите продукти и мненията към тях се пазят в специален архив и биват разглеждани от наш администратор. Във всички случаи ще получите съобщение на електронна поща дали мнението е одобрено или не и каква е причината ако не е одобрено. 

Ако не успеем да намерим лого на марката и снимка на продукта, мнението към него няма да бъде публикувано.

Ако  предложеният продукт не е описан достатъчно добре или не е посочена точна разновидност, продуктът и мнението към него няма да бъдат публикувани.

 Начало


 

 Какво е Витрина

Витрината е нашата програма за лоялност към потребителите и място за излагане на всички подаръци, които имаме. В тази секция сме изложили всички подаръци, тяхното описание и „цена“ в точки. Ако имате достатъчен брой точки, можете да ги замените срещу подаръка, който сте си избрали от Витрина. След одобрение на поръчката, вашият профил ще бъде заверен с намаления брой точки. Ако нямате достатъчен брой точки, единственият начин да ги увеличите е да пишете мнения и оценки за продуктите, които сте ползвали.

Начало


 

Кога ще получа подаръка 

Подаръците се изпращат чрез Български пощи за сметка на сайта или се получават лично в офиса на фирмата. 

Подаръците и тестерите се изпращат чрез препоръчана пратка до клон на Български пощи. След като направите поръчка, ще получите потвърждение за получаването на тази поръчка в сайта. При изпращането на поръчката, ще получите потвърджение от администратор и код за проследяване на пратката. 

Изисквания за приемане и изпращане на поръчка (подарък)

За да приемем и изпратим поръчка, е необходимо да изпълнявате следните условия:

  • Да имате или три поръчани тестера или продукти на стойност минимум 60 точки едновременно в една поръчка. Не изчакваме събирането на достатъчен брой тестери или продукти на стойност 60 точки. При поръчка на по-малък брой от 3 тестера или продукти на стойност под 60 точки, поръчката ще бъде анулирана и точките ще бъдат върнати. Можете да поръчвате само по един тестер от вид или един продукт от вид. 
  • Да имате минимум две потвърдени покупки за всеки спечелени 50 точки (започнати 50 точки), като потвърждението трябва да е за продукт, който не е поръчат от Витрината ни. Ако нямате потвърдени поръчки, точките ще стоят в профила ви, но няма да изпълняваме поръчката ви, докато не ни потвърдите поръчки, така че да се изпълнява описаното условие. Повече за потвърждаването на покупките можете да научите тук.
  • Да потвърдите чрез електронната си поща получаването на подаръка. При липса на потвърждение, сайтът ще прекрати изпращането на следващите пратки, независимо от направените поръчки.
Поръчката ще бъде приета и изпратена само ако горните условия са изпълнени.

Поръчките се събират до 25-то число на съответния месец и се изпращат до 5-то число на следващия месец. Поръчките, направени след тази дата се изпълняват с пратките за следващия месец.  

 

 Начало


 

Какви са тези Точки

Точките са свързани с нашата Програма за лоялност. Всяко едно написано и одобрено от администратор мнение ви носи 1 (една) точка. Натрупаните точки можете да използвате за размяна на продукти и ваучери от нашата секция Витрина. Определени дейности Ви носят повече точки.

Попълване на секцията Допълнителна информация при регистрация на профила - десет (10) Бонус точки. Ако не сте го направили при регистрация, можете да го направите сега.

Попълване на секцията Бюлетин при регистрация на профила  - десет (10) Бонус точки. Ако не сте го направили при регистрация, можете да го направите сега.

Попълване на първо мнение под продукт –  две (2) бонус точки.

Начало


 Въпроси и отговори

Тази секция Ви дава възможност да зададете уточняващ въпрос към продукт, или да попитате за съвет и препоръка останалите потребителите. Въпросите могат да се задават към конкретен продукт или към цялата категория. Писането на въпроси и отговори се подчинява на същите правила за отказ от публикуване, както и писането на отзиви.

Задаване на въпрос

Трябва да влезете във вашия профил и да отидете на сътветния продукт и да натиснете бутона Задай въпрос под описанието на продукта, напишете въпросът и неговото описания и бутонът Добави. Въпросът ще бъде проверен от администратор и публикуван в сайта.

Отговор

Трябва да влезете във вашия профил и да отидете на сътветния продукт, да намерите въпросът, който Ви интересува и да напише своя отговор съответно поле и натиснете бутона Изпрати. Отговорът ще бъде проверен от администратор и публикуван в сайта.

Начало


 Известяване за злоупотреба

 Под всяко мнение има линк Извести злоупотреба. Ако считате, че това мнение нарушава добрия тон и практики, моля да ни уведомите. Можете да подадете сигнал само ако сте регистриран потребител. Ние ще проверим Вашият сигнал.

Начало